Intertek Inlight
Instrumentul web Intertek Inlight maximizează vizibilitatea lanțului de aprovizionare, atât pentru cumpărători, cât și pentru furnizori, prin gestionarea, evaluarea și îmbunătățirea lanțului de aprovizionare.
Folosind experiența vasta a Intertek în inspecțiile și auditurile lanțului de aprovizionare – în fiecare an, Intertek efectuează 2 milioane de vizite la locații, cuprinzând 200.000 de furnizori în numele a 5.000 de clienti la nivel mondial – sistemul Inlight implică patru etape principale:
- Colectarea si filtrarea informatiilor furnizorului
- Completarea profilului afacerii
- Analiza și raportarea bazate pe risc
- Servicii de verificare
- Verificarea identitatii si a acreditarii
- Verificare la fata locului
- Servicii de audit (social, de mediu, calitate si securitate)
Ca rezultat, sunt create profiluri verificate ale furnizorilor, incluzând informații financiare, profilul companiei, calitatea și siguranța produselor, securitatea, sustenabilitatea și responsabilitatea socială, permițând companiilor să evalueze și să îmbunătățească performanța furnizorilor în toate aceste domenii. Aceasta asigură transparența și trasabilitatea lanțului de aprovizionare îmbunătățit, necesare pentru luarea deciziilor de afaceri informate globale.
Servicii conexe:
Ai nevoie de ajutor sau ai o întrebare?