Directiva UE privind raportarea de durabilitate a întreprinderilor (CSRD) Soluții

Intertek a dezvoltat un program de parcurs în 6 pași pentru a vă ajuta să identificați decalajele cantitative și calitative în cadrul activităților organizației dvs., precum și oportunitățile de eficiență și eficacitate pentru a respecta Directiva CSR a UE.

O Evaluare a Decalajelor este o analiză de 360 de grade care este efectuată atât la nivel strategic, cât și la nivel operațional în cadrul unei organizații și care abordează doi factori principali: Performanță – Unde suntem? și potențial – Unde vrem să fim? În timp ce procesul de evaluare a decalajelor începe cu o privire interioară asupra performanței actuale versus potențiale, include și surse externe, cum ar fi reperele din industrie și peisajul competitiv al pieței dvs. pentru a determina starea dorită.

De la analiza de dublă materialitate până la raportarea ESG, experții Intertek în materie vă vor ajuta să vă evaluați practicile corporative de sustenabilitate, să identificați orice deficiențe/lacune pe care le puteți avea și vă vor oferi un plan strategic de acțiune pentru a vă asigura că sunteți în conformitate cu cerințele CSRD.

Program de parcurs în 6 pași al Intertek pentru conformitatea cu CSRD
În timp ce se asigură că echipele dvs. dobândesc cunoștințele și abilitățile fundamentale pentru a dezvolta și menține în mod independent proiectul strategic CSRD pe termen mediu și lung, echipa tehnică Intertek vă va ghida, de asemenea, pe parcursul etapelor următoare, pentru a vă asigura că afacerea dvs. este în cea mai bună situație posibilă pentru a face trecerea la CSRD cu succes pentru primul termen limită:

  1. Întâlnire de lansare: vom conveni asupra părților interesate interne ale clientului și a membrului echipei de proiect, și deasemenea vom defini sarcinile și responsabilitățile și vom identifica unde se prezintă clientul în ceea ce privește conformitatea cu CSRD.
  2. Analiza de dublă materialitate: vă vom sprijini în proiectarea unui proces care să reflecte atât perspectivele de impact și materialitatea financiară, cât și interconexiunile dintre cele două, inclusiv impacturile, riscurile și oportunitățile (IRO) în problemele de mediu, sociale și de guvernanță.
  3. Identificarea KPI-urilor calitative și cantitative: în această etapă, vom defini indicatorii cheie în concordanță cu rezultatele analizei de materialitate și vom determina metodele de colectare a datelor.
  4. Colectarea datelor și prelucrarea indicatorilor: în această etapă, compania va fi responsabilă cu colectarea datelor referitoare la KPI-urile identificate în cadrul Analizei de materialitate, stabilirea planurilor de instruire în cadrul organizației și determinarea metodologiilor de raportare internă integrate cu activitățile existente.
  5. Definirea politicilor și Planul de acțiuni de îmbunătățire: în această etapă, Intertek va evalua tendințele inițiale detectate în KPI-urile cantitative, și va identifica deasemenea politicile specifice de management și țintele de performanță. După ce au identificat planurile de îmbunătățire în conformitate cu Obiectivele ONU SGD, experții Intertek vor efectua periodic evaluări de performanță.
  6. Proiectul Raportului de Sustenabilitate: Intertek va sprijini elaborarea raportării nefinanciare care urmează să fie anexate la Raportul Anual, în concordanță cu linia de comunicare corporativă.

Doriți să aveți programul de parcurs CSRD personalizat pentru organizația dvs.? Contactați experții noștri acum!

Ai nevoie de ajutor sau ai o întrebare?

PORNIREA TIPĂRII ȘI ÎNREGISTRARE ÎNTOARE PENTRU CĂUTARE