REINVENTAREA BRANDULUI NOSTRU
Dezvăluim o identitate de brand nouă, îndrăzneață, în întreaga lume, pentru a reflecta angajamentul Intertek nostru față de modul superior în care ne tratăm clienții, cu ajurorul Total Quality Assurance
Intertek a fost întotdeauna un pionier, anticipând nevoile clienților săi cu inovații îndrăznețe. Datorită spiritului inovator al fondatorilor noștri, noi am redefinit industria prin propunerea noastră de Total Quality Assurance (Asigurare Totală a Calității) depășind controlul fizic al calității prin intermediul serviciilor noastre de testare, inspecție și certificare, oferind Total Peace of Mind (O stare de bine a Minții), pe măsură ce asigurăm în plus Asigurarea Serviciilor și funcționarea corespunzătoare a procedurilor de operare ale clienților noștri. Am rezumat acest lucru în noul nostru slogan, marca noastră USP, “Total Quality. Asigurat.“ (Asigurarea Totală a Calității).
Ca parte a reînnoirii brandului, lansăm o identitate de brand nouă, inspirată de un moment cheie în istoria companiei – invenția fondatorului Thomas Edison a primului bec cu incandescență. Noul nostru logo reflectă tehnologia și progresul. Punctul “i” este întotdeauna cel mai strălucit element al logo-ului nostru, referindu-se la becul din laboratorul lui Edison. Noua culoare a brandului este galben – culoarea iluminării. Cea mai vizibilă culoare din spectru și care promovează siguranța. Galbenul este, de asemenea, culoarea ideilor noi și a inovației – sângele vieții companiei noastre.
Dar noua noastră identitate este mult mai mult decât un nou logo și o paletă de culori. În spatele ei se află expertiza clienților – Intertek Total Quality Assurance, livrată în mod consistent cu precizie, ritm și pasiune, permițându-le clienților noștri să se aprovizioneze în siguranță – deoarece poziționăm cu fermitate Intertek ca partener de încredere pentru asigurarea calității totale finale.