Cerinte generale despre implementarea sistemului de management ISO14001:2015

Competenta: specialist pentru Sistemul de Management de Mediu Ocupationale

Adoptarea unui sistem in conformitate cu ISO 14001:2015 permite unei organizatii sa realizeze ceea ce-si propune, protejand mediul inconjurator in echilibru cu nevoile socio-economice.

Cursul isi propune sa furnizeze cunostinte si abilitati pentru implementarea si functionarea eficace a unui sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele standardului international ISO 14001:2015 in scopul imbunatatirii performantei de mediu in corelatie cu atingerea obiectivelor de business ale unei organizatii.

Grup tinta

Acest curs este recomandat pentru toate persoanele implicate direct sau indirect in documentarea, implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu in conformitate cu ISO 14001:2015

Tematica

  • Intelegerea contextului schimbărilor, relevanța anexei SL și aplicarea acesteia la ISO 14001:2015
  • Identificarea cerințelor semnificative noi și a celor îmbunătățite în ISO 14001:2015, inclusiv :
    • Contextul organizațional
    • Abordare bazată pe risc
    • Abordarea procesuală
    • Externalizarea și perspectiva ciclului de viață
    • Conducerea și angajamentul
  • Identificarea si evaluarea riscurilor de mediu pe parcursul intregului ciclu de viata al produsului/serviciului
  • Metode de evaluare a conformitatii cu cerintele legale si alte cerinte aplicabile
  • Tehnici si instrumente de imbunatatire continua a performantei sistemului de management de mediu
  • Rolul si responsabilitatile unui specialist de mediu in implementarea si functionarea unui sistem de management de mediu
  • Studii de caz, exercitii practice

Pe tot parcursul cursului, performanta fiecarui cursant este evaluata in functie de sarcini, discutii, prezentari, contributii personale, gestionarea optima a timpului si punctualitate.

Promovarea acestei evaluari continue va permite cursantului sa sustina examenul scris prevazut la finalul cursurilor.

Conditii desfasurare

Cursul se desfasoara on-line, utilizand programe adecvate de comunicare, care vor fi stabilite in prealabil de comun acord

 

Detalii Logistice

  • Durata: 1 zile
  • Pret: 200 euro + TVA
  • Certificat: Certificat de absolvire INTERTEK ATI
  • Locatie: Bucuresti/Timisoara/Sibiu/Pitesti
  • Data:
    • 23 octombrie
    • 9 noiembrie
    • 7 decembrie
  • Reduceri
    • Organizatiile certificate INTERTEK ATI beneficiaza de un discount de 20%
    • Pentru patru sau mai multe persoane din aceeasi organizatie – 15% discount
    • Pentru doua persoane din aceeasi organizatie – 10% discount

PORNIREA TIPĂRII ȘI ÎNREGISTRARE ÎNTOARE PENTRU CĂUTARE